Idei de amenajare pentru biroul directorului care fac impresie buna - Design elegant si organizare exemplara pentru un spatiu dedicat productivitatii

Biroul directorului reprezinta cartea de vizita a institutiei de invatamant si totodata, dovada ca exista o figura autoritara, capabila sa conduca si sa gestioneze activitatea. Asadar, biroul directorului trebuie sa fie pus la punct din toate perspectivele, prezentabil, functional si amenajat cu bun gust. Am pregatit un ghid util de idei pentru amenajarea biroului de director, care cuprinde o serie de sfaturi de la designerii de interior pentru realizarea unui spatiu ideal in care sa stabilesc planuri, proiecte, strategii si unde se tin sedinte.
1.Idei de amenajare a biroului pentru director-Lucruri indispensabile pentru biroul managerial
Biroul directorului are multiple roluri, iar aplicarea ideilor de amenajare a biroului de director trebuie sa urmeze in primul rand specificul activitatii si sa reflecte stilul de lucru al celui care il ocupa. In primul rand, biroul actioneaza ca un loc de intalnire cu partenerii de afaceri, cu alte cadre didactice, locul in care se discuta strategii de viitor si se semneaza contracte. Cu atat mai mult, aplicarea ideilor pentru amenajarea biroului de director trebuie sa reflecte imaginea organizatiei, valorile institutiei, pozitia autoritara a directorului, etc. Totodata spatiul pentru biroul directorilor trebuie sa ofere conditiile optime in care se vor desfasura discutii cu subordonatii, deoarece rolul sau este acela de a consolida relatiile intre oameni.
1.1.Idei de mobila pentru birou si zona de lucru
Iata asadar care sunt ideile de mobila pentru birou care compun imaginea perfecta a spatiului de activitate demn de un director, pentru ca productivitatea sa fie la cote maxime, iar intalnirile sa se desfasoare in conditii business impecabile.

Birou directorial
Masa de lucru constituie unul dintre elemente centrale ale biroului, luand in calcul spatiul enorm pe care il ocupa. Trebuie sa tii cont de dimensiunea spatiului, mai ales daca vorbim despre idei de amenajare ale unui birou mic, unde fiecare coltisor conteaza. Daca ne referim la birouri mici, atunci cele mai fericite optiuni sunt birourile directoriale prevazute cu design compact, cu compartimente si sertare pentru stocarea documentelor si organizarea acestora.
Scaun directorial
Masa de lucru are nevoie de un scaun pe masura care sa bifeze urmatoarele criterii: confort sporit, aspect elegant si design inovativ. Asadar, cel mai recomandate modele de scaune birou sunt cele potrivite in functie de forma corpului, pentru ca astfel sa ofere sprijin corespunzator spatelui.
Dulap sau fiset metalic
Din ghidul ideilor de amenajare a biroului de director nu putea lipsi dulapul biblioteca sau fisetul metalic. Biroul directorial implica acte, contracte, documente si rapoarte. De aceea, se impune existenta unui dulap sau fiset metalic pentru pastrarea in ordine precisa a documentelor importante. Aceste articole ofera posibilitatea de a sti cu exactitate unde este fiecare act pentru cazuri urgente. In plus, pot exista dosare cu acte confidentiale, la care doar directorul are acces, deci solutia cea mai sigura vizeaza amplasarea unui dulap sau a unui fiset metalic chiar in biroul managerului.
1.2.Mobilarea biroului de director-Zona pentru intalniri de afaceri
Mobilarea biroului de director nu se rezuma exclusiv la articole si accesorii care servesc doar managerului. A gestiona activitatea unei institutii de invatamant presupune printre altele si responsabilitati precum: intalniri cu diversi parteneri, intrevederi cu parintii copiilor inscrisi in unitatea respectiva de invatamant, sedinte cu angajatii, etc. Care sunt cele mai inspirate idei de amanajare a zonei de intalniri in cazul birourilor office?

Masuta de cafea si scaune
Daca biroul directorului este suficient de generos ca spatiu pentru a permite integrarea unei masute de cafea si a unor scaune, aceasta idee este deosebit de eleganta si practica pentru facilitarea discutiilor.
O tabla sau un proiector
Integrarea unui whiteboard, flipchart sau a unui proiector sunt sisteme practice si simplu de utilizat pentru prezentarea proiectelor si a strategiilor de viitor.
Tablouri si decoratiuni
Din seria ideilor pentru realizarea birourilor ideale pentru directori nu puteau lipsi elementele de decor. Acestea personalizeaza spatiul, ofera un aer elegant, plin de viata si echilibreaza atmosfera sobra, tipica unui birou directorial. Tablourile decorative denota rafinament si de multe ori sunt subiecte de discutie care sparg gheata si relaxeaza atmosfera inainte de un dialog important.

Cuier
Cuierul este in cele mai multe cazuri un element lasat la coada listei si chiar neglijat. Totusi, cuierul este esential in biroul unui director care primeste vizitatori. La fel ca obiectele de decor sau tablourile, inclusiv cuierul este disponibil pe piata intr-o varietate de stiluri si culori din care poate fi ales modelul corespunzator designului interior al biroului.
2.Idei pentru mobilarea spatiului de birou-Instrumente pentru organizarea activitatii zilnice
Acum ca am stabilit cele mai complete idei de mobilare a spatiului de birou, trebuie sa avem in vedere ca, productivitatea si randamentul in munca depind si de o buna organizare a instrumentelor de lucru. Asadar, ce nu trebuie sa lipseasca de pe biroul niciunui director care tine la imaginea sa?

O agenda de birou
Alegerea unei agende de birou contribuie la eficientizarea activitatii lucrative, deoarece directorul va avea mereu la vedere programarile importante, sedintele, evenimentele viitoare sau anumite idei pe care doreste sa le analizeze. Ideile pentru organizarea biroului directorului imbina utilitatea si estetica exemplar. Asadar, agendele imbracate in piele intr-o culoare sobra confera detinatorului o nota prestanta care cu siguranta va fi remarcata.

Instrumente de scris de calitate superioara
Daca agenda este fabricata dintr-un material calitativ si prezinta un design luxos, atunci inclusiv instrumentul de scris trebuie sa continue aceasta nota eleganta. Stilourile cu etui imprima directorului un aer nobil. Dimensiunea stiloului necesita de asemenea o atentie deosebita. Asadar, daca utilizatorul este barbat, atunci ar trebui sa se opteze pentru un stilou robust, iar daca este femeie, atunci i se va potrivi un stilou subtire cu aspect delicat. Biroul de lucru a devenit o a doua casa pentru cei mai multi directori. Pentru a-si eficientiza munca, acestia trebuie sa creeze un spatiu de lucru functional, elegant, confortabil si primitor. Sursa foto: mobman.ro, pixabay.com
alături de tine
în procesul de achiziție
Ofertare rapidă
Îți răspundem în aceeași zi. Suntem prezenți și pe SICAP.
Prețuri competitive
Direct de la producător. Îți oferim prețuri avantajoase de achiziție.
Plată la termen
Cumperi acum și plătești mai tarziu.
Livrare din stoc
Livrare rapidă din stoc, primești produsele în maxim 15 zile !
ai nevoie de suport în procesul de achiziție?
scrie-ne și unul din consultanții noștri te va ajuta!
CONTACTEAZĂ-NE!